Informacje o Administratorze danych osobowych

Administratorem Państwa danych osobowych jest ITPunkt Sp. z o.o., 41 700 Ruda Śląska ul. Szyb Walenty 26a, KRS: 0000333285, NIP: 6412477789, REGON: 241200873, tel. 32 797 03 20, www.itpunkt.pl

Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych:

  • Dane osobowe są przetwarzane w następujących celach:
    • umożliwienia korzystania z Portalu i przekazywania zamieszczonych treści, podstawa prawna Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, U.ś.u.d.e,
    • skontaktowania się pracownika ITPunktu w sprawie przygotowanych za pomocą Portalu materiałów, podstawa prawna Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda),
    • prowadzenia działań marketingowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych wykorzystujących udostępniony adres e-mail oraz nr telefonu, podstawa prawna Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda).
  • Pani/Pana dane będą przechowywane:
    • przetwarzane na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c) przez 3 lata,
    • przetwarzane na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a) do czasu wycofania zgody na ich przetwarzanie, a następnie w celach archiwalnych przez 3 lata.
  • Pani/Pana dane osobowe mogą zostać ujawnione partnerom świadczącym usługi obsługi technicznej, doradcze, hostingowe, handlowe oraz dostawcom sprzętu i oprogramowania. Ujawnienie danych odbywa się na mocy zawartych umów, nikt jednak z podwykonawców nie będzie mógł użyć tych danych do realizacji własnych celów.
  • Wyrażona przez Panią/Pana zgoda może zostać wycofana w każdej chwili. Wycofanie zgody nie będzie jednak miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano w czasie obowiązywania zgody.
  • Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych Państwa dotyczących, ich sprostowania, usunięcia lub żądania ograniczenia przetwarza, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania lub ich przeniesienia.
  • Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na to w jaki sposób przetwarzamy Państwa dane osobowe do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podanie danych osobowych na podstawie zgody jest dobrowolne lecz konieczne w celu skorzystania z funkcji oferowanych przez Portal.